تبلیغات
مقاله انگلسی با ترجمه - عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل شكاف های كیفیت خدمات بر اساس مقیاس سروكوال زبانی فازی همراه با یک بررسی موردی در زمینه خدمات بیمار

مقاله انگلسی با ترجمه

در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با 09010593607 تماس بگیرید.

عنوان انگلیسی مقاله: Service quality gaps analysis based on Fuzzy linguistic SERVQUAL
عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل شكاف های كیفیت خدمات بر اساس مقیاس سروكوال زبانی فازی همراه با یک بررسی موردی در زمینه خدمات بیمار سرپایی بیمارستان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: این تحقیق درصدد ارائه یك رویكرد مفهومی برای ارزیابی كیفیت خدمات ادراك شده مناسب با استفاده از منطق فازی می باشد. در ابتدا، هدف این است كه آیا درمقایسه با مقیاس لیكرت، راهكار بهتری است. دوم، مقاله به دنبال ارزیابی بازخورد بیماران نسبت به كیفیت خدمات بیمارستان با استفاده از تجزیه و تحلیل زبانی فازی می باشد. 
طرح/ روش/ رویكرد: پرسشنامه سروكوال بر طبق ویژگی های هر یك از خدمات بیمار سرپایی بیمارستان طراحی گردید. سه بیمارستان منطقه ای در هسین چو واقع در تایوان مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از تكمیل و جمع آوری، ابتدا میزان اثربخشی مقیاس زبانی فازی و مقیاس لیكرت مقایسه گردید. دوم، برای پی بردن به خصیصه های اصلی كیفیت خدمات، مقادیر شكاف هر عامل ارزیابی گردید. در آخر، برای بخش بندی بازارها با استفاده از خصیصه های معین كیفیت خدمات و متغیرهای جمعیت شناختی متفاوت، تجزیه و تحلیل واریانس (ANOVA) صورت گرفت.  
یافته ها: یافته ها حاكی از آن است كه برحسب اعتبار اندازه گیری، مقیاس زبانی فازی بزرگتر از مقیاس لیكرت است. بعلاوه، بواسطه ی تجزیه و تحلیل شكاف و ANOVA، تمركز بهتری بر ویژگی های كیفیت خدمات هشتم، دهم، چهاردهم، بیست و یكم، و سوم از طریق اندازه گیری سروكوال بدست آمد كه مدیریت بایستی بر كدام تمركز نماید و كدام بایستی تلاش كنند كه حل و فصل نمایند. موارد اول، دوم، چهارده و شانزدهم از مقیاس اندازه گیری سروكوال می توانند به ترتیب عوامل بخش بازار باشند. 
اصالت/ ارزش: این مطالعه بطور موفقیت آمیزی تجزیه و تحلیل زبانی فازی در نظریه شكاف و مقیاس های اندازه گیری سروكوال را مطرح نمود و انسجام و ثبات درونی بیشتری را نسبت به مقیاس لیكرت نشان داد. پس از بحث راجع به نتایج تجزیه و تحلیل شكاف و ANOVA، سازمان می تواند به ویژگی های اساسی كیفیت خدمات پی ببرد و در جهت بهبود یا ارتقای آنها ارزش آفرینی نماید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نویسندگان

  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :